15.6.10

No hero in her sky

Hmm, man galvā ir visādas domas, taču mans prāts atsakās tās kaut kādā veidā sakārtot vai vispār uztver tā līdz galam. Šajā brīdī vainot es varētu visu ko, kas vien ienāk prātā, taču kāda jēga meklēt vainīgo, ja tas tāpat neatrisina problēmu?
Man beidzot ir kaut kāds must see & must read saraksts. Tiesa, ne manis radīts, bet manis pieņemts. Pagaidām viss iet pēc plāna, un es pārāk sevi neesmu sabendējusi, to ievērojot. Varētu būt, ka tas mainīsies, jo, pamatojoties uz šiem sarakstiem, es pagaidām esmu noskatījusies tieši vienu filmu un izlasījusi tieši nevienu grāmatu. Nē, nepārprotiet - dažas filmas & grāmatas es jau esmu redzējusi/izlasījusi pirms šī saraksta atrašanas (un laikam arī radīšanas). Jebkurā gadījumā, es sev tomēr atstāšu iespēju šo sarakstu pilnībā neievērot, ja nu kas.
Viss atkal kļuvis mazliet bezjēdzīgs & nejēdzīgs. Es ļotiļoti ceru, ka tas ir tā aši pārējoši.
Will you ever miss me?

2 komentāri:

  1. klau, tev ir obligātās literatūras saraksts uzdots uz vasaru? :D ak, jel. tad, kad mums literatūras skolotāja pateica, ka uz pēdējo stundu noteikti jāieiet pie viņas, viņai esot sagatavota dāvaniņa, es pilnīgi paredzēju, ka tā būs tā lasāmā lapiņa. :D

    AtbildētDzēst
  2. Nēnenē, kaut gan šādu sarakstu es arī pieņemtu par savējo. :giggle:
    Obligātās literatūras saraksts nav bijis kopš, hmm, sestās klases, man šķiet. :o

    AtbildētDzēst