12.6.10

Sleep

Man šķiet, ka es vairs nemāku gulēt. Izklausās kaut kā nedaudz nepareizi, taču savādāk pateikt es pagaidām nemāku. Ņemot vērā manu dienas režīmu (t.i. vairāk sporta & mazāk ēdiena, kā parasti), man vajadzētu gulēt kā nosistai. Tā nudien nav, un zini, kas Tev tagad jāsaka? Stulbi Tev, Pūciņ, stulbi Tev!
Vakar vakarā arī bija negaiss. Varu paziņot, ka man vairs nav paniskas bailes no negaisa. ^^ Es jau pat sāku izbaudīt zibeni & pērkonu tumsā, kad tas beidzās gandrīz uzreiz pēc tam, kad biju nonākusi mājās.
Visā visumā man patīk šī vasara. Viss ir galīgi citādāk un kaut kā savādi forši. Man liekas, ka es varētu drīz sākt strādāt par sekretāri vai statistiķi vai arī kļūt par profesionālu volejbolisti. :smiekliņš:

1 komentārs:

  1. nav stulbi tev, pūciņ. :) un gulēt es ar nemāku, man notirpa rokas.

    man ar bij bail, vairs nav.

    AtbildētDzēst