23.8.10

Morāle

Kauns pa visu ģīmi un traki sirdsapziņas pārmetumi jeb dažas attiecības uz kādu laiku es nu pavisam noteikti pārtraukšu. Negaidīti būtu par maz teikts, taču vairāk teikt es ne vēlos, ne drīkstu - pašas ētikas kodekss nu ir uzlicis diezgan trakus standartus, kuriem es pazemīgi paklausīšu.
Lai nu kā, tas visnotaļ noteikti tiks nolikts aizmirstības plauktos ar traki lielām cerībām, ka ļoti bieži man to nepieminēs. (Derētu jau sākt pašai un būt pirmajai, kas nepiemin, ne?)
Šodien ārā vismaz ir jaukumjauka diena. Pamēģināsim nu izbaudīt atlikušo vasaru, vai ne, draugi?
P.S. Cik jauki - lasot atslēgas vārdus sagribējās iekosties sulīgā ābolā.

2 komentāri:

  1. mmm, ābols.

    a es ēdu banānu čipsus. veselīgi un ņammīgi. :D

    šī diena ik tiešām maģiska, vēlēšanās piepildās.

    AtbildētDzēst
  2. Banānu čipsi, jā, mmmm. Iespējams, ka šokolādes vietā (vai blakus tai) es šodien šos gardumus nopirkšu.

    Prieks, ka vismaz kādam vēlēšanās piepildās. :>

    AtbildētDzēst