24.8.10

Punkts

Jā, kaut kā tā.
Atkal jau man ir uznācis šis "negribu-vairs-būt-viena" periods. Prieks, ka tādos es pietiekami racionāli pieeju visa ļaunuma saknes meklējumiem.
Jau kādu laiku man ir skaidrs, ka šo situāciju rada ne tik daudz pārējie, cik es pati. Love takes two, kā es vienmēr esmu teikusi, bez tam viss balstās uz izvēlēm, iespējām. Šodien man šķiet, ka es izvēlos neīstos cilvēkus - tos, kuri visnotaļ noteikti ir gatavi aiziet pie kādas citas, kura, starp citu, ar 100% garantiju vienmēr uzradīsies un, kā likums, būs man tuvs cilvēks (pietiekami tuvs, lai es apsvērtu iespēju atkal vienkārši paiet maliņā un noslēgt kārtējo aizraušanos augstāka labuma vārdā), vai arī vienkārši tādus, kuriem es nepatikšu vai kuri nepatiks man. Trakums.
Derētu beidzot "lauzt vientulības lāstu", savādāk mani aizvien vairāk nomāc doma par visnotaļ iespējamo kaķu tantes likteni.
Where is my Romeo, eh? Where is my prince on a white horse?

1 komentārs:

  1. es tev ļoti silti iesaku uztaisīt wishlist. tas tāāā palīdz! ar labām īpašībām, ar izskata aprakstu, ar cita veida norādēm, tad, kad tu kādu satiksi, varēsi vilkt galvā ķeksīšus, kas tam sarakstam atbilst, kas- nē.

    un voila! :)

    AtbildētDzēst