2.8.09

Šodien es domāju.

Tikko uzliku Beirut, lai spētu beidzot pabeigt arī kādu bloga ierakstu. Šis ir jau trešais mēģinājums šodien, atļaušos atzīties.
Es beidzot biju pie jūras. Tā šalc tieši tā, kā es to atcerējos..tikai gaiss nebija tik sāļš, kā manās atmiņās, bet varbūt vējš pūta no nepareizās puses. Manas kājas grima irdenajās smiltīs, jutos neveikla, taču lepna par jebkuru sevis radītu smilšu nobrukumu. Diena vispār bija jauka, bet tas viss labāk izklausās manā galvā.
Tagad es sēžu ar piparmētru tējas krūzi blakus un sapņoju par veclaicīgu klubkrēslu. Es spēju sevi iedomāties tādā. Es spēju tādu iedomāties savā izremontētajā istabā. Bet tā ir tikai nākotne. Tas nav noteikts, kaut gan es ļoti gribētu, lai viss notiek tā, kā es to iedomājos.
Logs ir atvērts un uz palodzes stāv krūze, no kuras ceļas siltuma garaiņi. Istabā iedegta gaisma (kuras cēlonis man vēl nav zināms). Tā atstarojas pret gaišajām, gludajām istabas sienām, pret mūzikas centru, kas atrodas uz mājās gatavotās kumodes, pret aizkariem, kas viegli pland, vēja ietekmēti. Es klusām dungoju līdzi savām mīļākajām dziesmām, iekārtojusies klubkrēslā lasu un domāju par mīlestību. Mani iztraucē kaķis, kurš, skaļi murrādams, man ielec klēpī un pieglaužas pie vēdera.
Runājot par nenosakāmo nākotni, es ļoti, ļoti ceru, ka ir tā vērts cerēt tik ļoti, kā to daru es.

2 komentāri:

  1. Ir vērts,ka es Tev saku! Un ja tomēr es kļūdos,tad Tu varēsi man sist! :D Bet šaubos,ka es te tagad kļūdos!

    AtbildētDzēst
  2. Anonīms15:42

    Ir vērts sapņot un ticēt, bet vajag arī darīt. Laime rodas tad, kad tu domā, sapņo, un tad dari visu, lai sapņi kļūtu realitāte. Un, zini, rītdienas var nebūt! Ja tu gribi mīlēt-mīli tūlīt, nevis sapņo par mīlestību! Bet ja tev negribas neko vairāk, un ar to sapni ir gana, kā man pagaidām laikam ir, tad dari tā, vienkārši seko savai sirdsbalsij, bet atrodi drosmi!

    Vizma

    AtbildētDzēst