28.7.09

I've got panda in my ear!

Un pārējo daļu no galvā radušās dziesmiņas, kuru dziedāt zem grādiem, es esmu aizmirsusi. Lai nu kā, man patīk jauniegūtais aksesuārs un diena kā tāda. Paldies, mademoiselle Elīna! (seko ciešs apskāviens, kuram būtu jāaizpida mūsu nesatikšanās dienas ar siltumu)
Būtībā šī ieraksta jēga ir tikai viena. Es vēlējos pateikt, ka +/- 2 dienas nebūšu sastopama interneta laukos, jo atradīšos kaut kur mežā pie Inčukalna. Civilizētā mežā gan, bet, ja es neatgriežos, noteikti izsludiniet meklēšanu.
Jā. Tas nu ir pateikts un tagad es varētu uzrakstīt kaut ko, ko esmu izsapņojusi pēdējā laikā..bet man nekas nenāk prātā. Ja nu vienīgi doma par sevi kā meiteni, kas sēž kaut kur dabā, dzer zemeņu tēju (kas pagatavota no sīrupa) no termosa un zīmē skices vai dzejo. Eh, ideas, ideas.

2 komentāri:

  1. Man ir viena dziesma,kurā dzied 'I got birds in my ears and a devil on my shoulder',ja nemaldos,to dziesmu sauc Cute Is What We Aim For - Risque
    Zemeņu tēja pārņem pasauli ^__^
    Un nav par ko :DD

    AtbildētDzēst
  2. Es zinu to dziesmiņu. :) Mans agrāko laiku love-songs, jauka dziesmiņa. :>
    Ow, jā, es sevi cienāju, ja tādu dzeru.
    Hih, jā, Elīnas pārņem manu pasauli. :)

    AtbildētDzēst